CONTOH SOALAN PTD FREE DOWNLOAD

Aku amat menghargai Jawatan PTD ini kerana Aku teringat kata2 Boss aku.. Semua atas usaha sendiri.. Tetiba aku teringat semua nostalgia di DPA Aku akan berbakti pada agama,bangsa dan negara..

Uploader: Dajora
Date Added: 28 January 2015
File Size: 45.31 Mb
Operating Systems: Windows NT/2000/XP/2003/2003/7/8/10 MacOS 10/X
Downloads: 29079
Price: Free* [*Free Regsitration Required]

Aku rasa semua orang memerhatikan aku.

Aku HiDuP dALaM bLuEs

Karier aku takkan bermula dan berakhir di Terengganu. Kelima-lima exam dah settle?? Memang cita2 aku nak jadi PTD. Bayangkanlah raptai bermula dari 8.

contoh-soalan-daya-menyelesaikan-masalah-peperiksaan-ptd | pegawai eksekutif gred m41 | Pinterest

Jadi aku sangat menghargai jawatan aku sekarang. Lepas tu apa lagi. Patutnya masa raptai kena wat betul Yang paling kena ingat. So nie aje yang dapat aku bagi tips pada masa nie.

Thursday, December 16, Bos Oh Boss. Mula laa cerita pasal pyd beradik braper org. Ada gak laa kawan2 aku cakap. Start dari SPM,Diploma ker. Kalau boleh tulisan nie buat yg paling cun laa. Takder mood laa nak kejer. Aku rasa nak pelangkung jer kepala budak-budak tu. Sebab aku ada gak laa pow makanan orang contoh soalan ptd. So aku n kawan2 berkorban laa untuk batch kami dan PTD sekalian. Monday, November 30, Pesanan Boss Saya. Lebih kurang yang bahsa Malaysia jugak laa.

  ZEN-SOFT01-V4 FREE DOWNLOAD

May be kalau dulu tak berprotokol sangat kot. Ingat balik masa kiter mula-mula ditemuduga tuu. Buku yang korang buleh rujuk: Bagitau umur lebih spesifik bagi skali tarikh lahir bulan omputih ngan bulan islam. Insyallah aku akan pergi dengan pyd hati.

Ni soalan senang ditanya tp susah nak jawab. Bayangkan lah dari KL aku keluar jam 6. Kena jawab dalam bahasa Inggeris laa jugak. Soalan yang berkaitan Bahasa Malaysia. Ada ke raptai nie berlangsung sampai petang Bukan je aku sorang yang merungut sebab lapar.

Monday, November contoh soalan ptd, Penempatan Baru Lagi. Nie baru nampak faedahnya. Ada gak kawan2 aku cakap.

Aku duduk sini buat sementara waktu. Masa pergerakan masuk tu.